top of page

Senua’s Saga Hellblade 2: Огляд

Оновлено: 8 черв. 2024 р.

Створити продовження оригінальної гри Hellblade було непросто, оскільки подорож Сенуа до самоприйняття була завершена, а більшість подій були галюцинаціями. У Hellblade 2: Senua's Saga героїня прагне зупинити набіги вікінгів, дозволяючи себе захопити і доставити до Ісландії для кривавої помсти їхньому лідеру. Вона виявляє, що ця проклята земля повна людожерних велетнів, а місцеві мешканці мають свої причини для рабства, які не такі чорно-білі, як вона думала.


Гра пропонує близько восьми годин катсцен, інтерактивних сцен, головоломок і боїв на мечах у візуально вражаючому світі, сканованому з реальної Ісландії за допомогою фотограмметрії. Захоплення рухів і фоторежим створюють вражаючий ефект, роблячи кожен момент гри захопливим. 


Hellblade 2: Геймплей

Хоча гра є напруженою через тему, яку вона зачіпає, пройти її не так вже й складно. Це ідеальний баланс викликів у поєднанні з дивовижною історією. Нам сподобалися рунічні головоломки в першій грі, а в цій вони стали ще складнішими. Є нова цікава механіка, яку ми б не хотіли спойлерити, але вона переверне сценарій гри.


На додаток до колекційних предметів Lorestone, які були доступні в першій грі, тепер є приховані обличчя, які ви також можете відкрити протягом розділів. За цими обличчями ховається дерево, яке також розкриє вам більше інформації про світ та його мешканців. Також зручно, що коли ви переходите на вкладку «Глави» в меню, ви можете точно побачити, скільки Каменів Історії та прихованих облич є в кожній главі. І ви точно знатимете, скільки з них ви пропустили. 


А далі - битва. Сага про Сенуа збільшує не лише кількість бойових зіткнень, але й їхню інтенсивність. Існує кілька різних типів ворогів, кожен з яких має свої особливості, і вам потрібно буде навчитися ухилятися, блокувати та парирувати удари. Щоб їх знищити, вам знадобиться кілька ударів, якщо ви не зможете ідеально розрахувати час парирування, а також іноді викликати неймовірно приємне вбивство з одного удару.


При цьому є лише чотири або п'ять різних типів ворогів, з якими ви зіткнетеся, і тому через деякий час бій може стати занадто повторюваним. Розробники Ninja Theory доклали певних зусиль, щоб зробити бій більш вагомим. У клинку Сенуа відчувається значна вага, а також те, як він рубає і розсікає її ворогів. Швидке натискання кнопок на контролері, щоб змусити Сенуа встати і уникнути смертельного удару, також захоплює і набагато інтенсивніше, ніж просто натискання кнопки і спостереження за тим, як наша героїня піднімається на ноги.


Hellblade 2 Senua

Hellblade 2: Візуальний дизайн

Візуальне оформлення першої гри було новаторським, але друга гра зробила ще один крок вперед. Чесно кажучи, нам хотілося більше дивитися на Сенуа та її вираз обличчя протягом гри. Коли ігри стають надреалістичними, людські обличчя можуть виглядати трохи дивно, але у нас ніколи не було такого відчуття, коли ми дивилися на Сенуа та інших персонажів у цій грі.


Катсцени виглядають приголомшливо, і ми багато разів ледве могли відрізнити їх від реального ігрового процесу. Той факт, що це так непомітно, насправді свідчить про рівень виробництва, який Ninja Theory вклали в Сагу про Шенуа, і це змусило нас насолоджуватися кожною миттю пригоди ще більше.


Що особливо освіжає у порівнянні з попередньою частиною, так це різноманітність локалізацій, в яких опиняється Сенуа. Кожна глава принесла з собою нову місцевість і середовище для дослідження: від засніжених гір, моторошних печер і густих лісів до пишних лугів на схилах скель. Кожна зміна пейзажу змушувала нас затамувати подих від того, наскільки це було красиво. Навіть коли йшов проливний дощ, світ все одно виглядав напрочуд мальовничо.


Hellblade 2: Звуковий дизайн

Ми не могли не захоплюватися звуковим оформленням Hellblade II. Від фонової музики (і меню), звуків навколишнього середовища до дивовижної озвучки, важко вирішити, що є більш досконалим. Кожен актор справді влучив у ціль, але ми маємо віддати належне Сенуа та голосам в її голові. Голоси сумніву, підтримки, запитань, занепокоєння, негативу та песимізму лунали протягом усієї пригоди, а завдяки 3D бінауральному звуку ми дійсно можемо відчути муки, з якими стикається Сенуа у своїй пригоді.


Повірте, ви неодноразово будете обертатися, думаючи, що хтось є у кімнаті, коли голоси починають говорити. Занадто багато разів. Але в цьому й суть. Вони звучать так, ніби у нашій голові або в кімнаті з нами, додаючи досвіду.


Звуки навколишнього світу робили те ж саме. Потріскування вогню, течія річки - всі звуки об'єдналися в дивовижний саундтрек, щоб зробити світ Сенуа одночасно реальним і чарівним. Зусилля, які були докладені до створення цієї гри в усіх її аспектах, справді вражають до глибини душі.


*Радимо, хоча ні, навіть НАПОЛЯГАЄМО, на проходженні гри в навушниках 🔥


Наш вердикт

Всім подобається, коли історія має кінець, навіть якщо він трохи неоднозначний. У першій грі він був, і можна було б прожити без другої. Але ми щасливі, що нам це не потрібно! Senua's Saga дуже легко закріпиться серед ваших улюблених ігор, завдяки зворушливій, але важкій історії, прекрасному візуальному ряду і великій надії. 

Comments


bottom of page